Het spijt ons dat u ongemak meebrengt. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikel (en) te starten.

Lees alstublieft ons retourbeleid zorgvuldig door en zorg dat alle criteria zijn voldaan voordat u items naar ons verzendt. Dit retourbeleid is van toepassing op alle artikelen op onze site, behalve die welke speciaal zijn gemarkeerd.

Algemeen beleid

U kunt terugbetaling krijgen voor defecte, beschadigde of onjuist verzonden items, afwijkingsafwijkingen en kleurmismatchproblemen, enz.

  • Gelieve items niet terug te geven zonder te raadplegen met onze klantenservice. Onze klantenservice start het retourproces met u.
  • Bij ontvangst van uw retourzending wordt het product beoordeeld door onze afdeling Quality Assurance. Houd er rekening mee dat items die tekenen van slijtage, wijziging, grootte of beschadiging voordoen, niet geaccepteerd kunnen worden voor retourneren.
  • Ongeautoriseerde, onjuist verpakte of niet-verzekerde pakketten worden teruggestuurd naar afzender

Neem contact op met onze klantenservice voordat u producten terugstuurt. Alle vragen dienen uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de zending te worden ingediend. Het product moet onbeschadigd, ongesolgd, ongewassen, ongewijzigd of niet gedragen worden aan ons, dan om het product (en) te proberen en in dezelfde staat dat het aan u is verkocht. Houd er rekening mee dat etiketten of labels intact moeten blijven en het product (en) in of met de originele verpakking teruggestuurd moet worden. Als de geschenken met uw product worden verzonden, moet u het ook terugsturen.

Volledige restutitie

Uw bestelling komt in aanmerking voor volledige terugbetaling als het product dat u heeft ontvangen is:

 

Als u een beschadigd product ontvangt, neem dan contact met ons op. Wees erg beschrijvend over de schade en upload zinvolle afbeeldingen van de schade. Nadat we uw verzoeken hebben ontvangen, behandelen we het binnen 48 uur.

 

Als u een ander product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op binnen 7 dagen. Upload zinvolle afbeeldingen van het ontvangen product. Wij verwerken het binnen 24 uur.

 

Aangezien al onze jurken zijn gesneden en aangepast, kan de afgewerkte jurk ongeveer een centimeter verschillen in beide richtingen van de gespecificeerde metingen. Om ervoor te zorgen dat uw jurk nog steeds perfect past, hebben onze kleermakers al onze jurken gecreëerd met extra stof in de naden om kleine grootte aanpassingen mogelijk te maken. Als uw jurkmaat afwijkt van de specificaties van uw bestelling met meer dan een centimeter, kunt u vrijblijvend kiezen uit de volgende opties:

  • 01

    U wordt aangemoedigd om een lokale maat te vinden om aanpassingen aan te brengen. Wij vergoeden u voor maximaal 10% van de productprijs als maatwerkkosten.

  • 02

    U mag de jurk gratis verzenden, maar u moet de heen en weer verzendkosten betalen.

  • 03

    Gelieve te begrijpen dat jurken die niet goed passen maar in overeenstemming met de door u bestelde specificaties niet kunnen worden geretourneerd of uitgewisseld.

 

De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op onze site wijzigen. Een lichte kleurafwijking van uw jurk en de kleur die op het scherm wordt weergegeven, betekent niet dat de jurk defect of verkeerd is verzonden. Als u echter positief bent dat u het artikel in een verkeerde kleur heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om te zien of een retour of terugbetaling mogelijk is. Er zijn 3 hoofd factoren die 90% van de kleurproblemen veroorzaken.

  • 01

    Kleurkalibratie van uw apparaat, elk computerscherm of mobiel apparaat kan de kleuren op een andere manier weergeven

  • 02

    Digitale contrastverbeteringen van het bepaalde beeld kunnen bijdragen aan de illusie van een verkeerde kleur

  • 03

    De fotograafcamera, de verlichtingsset en de achtergrond kunnen de jurkkleuren er anders uitzien

De enige manier om ervoor te zorgen dat u echt de juiste kleur krijgt, is om een kleursticker van ons te kopen.

 

Als onze dressmakers of de partners de verkeerde jurk voor ons leveren en dan leveren we die jurk voor u. U bent in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Gedeeltelijke terugbetaling

U komt in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling als de producten die u hebt ontvangen in de volgende situaties zijn:

Product heeft maatwerk nodig

Als uw op maat gemaakt product een maat heeft, omdat de maat niet goed is, kunnen wij u misschien ondersteunen met de maatregel. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Ontbrekende aangepaste functies

Als je jurk ontbreekt aangepaste functies die je in je bestelling opmerkt (bijv. Bloemdecoratie op de jurk), dan ben je in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Late verzending op versnelde orders

Als uw versnelde order niet op tijd is aangekomen, sturen wij u de versnelde verwerkingskosten. Neem contact op met onze klantenservice.

Bestelling Annuleringen

We begrijpen dat het een zeer belangrijke opdracht is om een jurk voor uw speciale gelegenheid te bestellen, en ons annuleringsbeleid is gecreëerd met inachtneming hiervan. Het is echter belangrijk om op te merken dat onze jurken op bestelling zijn gemaakt, en zodra het kleedingsproces is begonnen, kunnen de materialen niet worden hergebruikt. Het goede nieuws is dat je na je bestelling nog veel tijd heeft om je gedachten te veranderen. Voor nadere details, verwijzen wij u naar ons annuleringsbeleid hieronder.
Onbetaalde bestellingen worden automatisch na 3 dagen geannuleerd. We ontvangen elke dag honderden testorders, die door onze leden worden gebruikt om bepaalde cartinhoud te citeren en de factuur op te slaan voor latere verwijzing.
Als u uw bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen met ons of live chat om door te gaan.
Zodra uw bestelling is verzonden, kan het niet langer worden geannuleerd.
Producten Tijdframes Bedrag Terugbetaald
Producten Transportkosten
Aangepaste Producten
bijv. jurken, schoenen, enz.
binnen 6 uur 100% 100%
6-12 uur 90% 100%
12-24 uur 70% 100%
over 24 uur minder dan 50% 100%
Standaard Producten
bijv. accessoires
binnen 6 uur 100% 100%
6-12 uur 90% 100%
12-24 uur 70% 100%
over 24 uur 50% 100%

Retour Procedure

Houd er rekening mee dat items die in onacceptabele staat worden teruggezonden, niet als restituties worden verwerkt en naar u verzonden worden.

  • Stap 1

    Verzend een retourverzoek naar onze klantenservice binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. Gelieve een toelichting en foto's te vermelden met vermelding van de reden voor uw terugkeer. Houd er rekening mee dat retourzendingen niet worden geaccepteerd zonder voorafgaande goedkeuring van onze klantenservice.

  • Stap 2

    Zodra onze klantenservice uw aanvraag heeft goedgekeurd, geven wij u retouradres en "product retourformulier". Stuur het artikel (en) door uw lokale postkantoor binnen 3-5 werkdagen. Houd er rekening mee dat we geen belasting of douanerechten betalen als het optreedt.

  • Stap 3

    Eenmaal in onze faciliteit ontvangen, wordt uw retourzending binnen 48 uur verwerkt. Zodra uw terugkeer is bevestigd en geïnspecteerd, geef maximaal twee factuurcycli toe, zodat het op uw account kan worden gecrediteerd.