FAQ

Algemene Vragen

Hoe kan ik mijn bestelstatus controleren?

Als u de status van uw bestelling wilt bijhouden, zoals waar uw bestelling is, wanneer u uw bestelling ontvangt, of uw bestelling al verstuurd is, bezoek dan alstublieft bestelstatus.

Hoe wordt de omzetbelasting en/of btw betaald?

De productprijzen die u ziet, heeft al dergelijke belastingen meegerekend en de uiteindelijke prijs die u betaalt bij de kassa is definitief. Opgelet: let op dat sommige landen een douanerechtenbelasting kunnen opleggen die u mogelijk moet betalen. Controleer alstublieft bij uw lokale douanekantoor voor nadere informatie. Bezoek onze website alstublieft douane- en rechtenbeleid voor details.

De jurkprijs die u op de factuur heeft geschreven, is lager dan de werkelijke prijs, waarom?

Voor het vermijden van de aangepaste belasting schrijven we altijd een lagere prijs op factuur, zodat het pakket de douane zonder extra kan doorgeven. Anders dienen klanten een hoge invoerbelasting te betalen.

Hoe is onze winkel anders dan andere online kledingwinkels?

Onze winkel gaat direct naar de bron om onze mooie jurken te kopen. De jurken die wij verkopen, zijn van dezelfde hoge kwaliteit als de ontwerpers die in traditionele salons en andere online retailers worden verkocht. Hoewel we geen "designer" gowns verkopen, krijg je nog een mooie bruidsjurk, zonder de ontwerperprijs.

Waarom wordt mijn winkelwagentje gewist bij het uitchecken?

Onze winkel heeft uw browser nodig om cookies in staat te stellen om gegevens te verwerken naar het winkelwagentje. Als u producten niet kunt toevoegen aan een winkelmand of producten worden gewist bij het uitchecken, is het mogelijk dat u de cookies hebt uitgeschakeld. Dus geef het gewoon aan en hier zijn enkele tips over hoe u uw cookies inschakelt.

Wat als ik wat aanpassingen aan de jurk wil doen, zoals het toevoegen van de riemen of het veranderen van de achterstijl? Moet ik extra geld betalen?

Ja, u moet extra betalen als u wijzigingen op de jurk nodig heeft. Maar niet altijd, dus voel je je vrij Contacteer Ons.

Ik heb mijn bestelling dringend nodig! Heb je deze jurk in voorraad?

Helaas passen wij jurken van bestelling aan om te bestellen daarom hebben we geen jurken op voorraad. U kunt een vroegere leveringsdatum op de kassa selecteren als u het dringend nodig heeft.

Ik hou van een jurk, heb je nog meer foto's van het? Misschien in verschillende kleuren?

Helaas hebben we alleen de afbeeldingen op onze website.

Verzenden & Betalen

Waar kan je naar verzenden?

Wij verzenden wereldwijd. Er kunnen bepaalde locaties zijn waar we mogelijk meer informatie nodig hebben om te verzenden naar, maar als zulk een zeldzaam evenement zou optreden, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hoeveel kost de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per land. Het hangt ook af van het gewicht van de items die u bestelt. U kunt een testorder plaatsen om de verzendkosten te controleren.

Hoe lang is de levertijd?

Op maat gemaakte producten: Standaard ontvangstijd (Tellen vanaf de datum waarop u succesvol betaalt) = Verwerkingstijd (ongeveer 9-15 dagen) + levertijd (ongeveer 3-8 dagen).
In voorraad producten: Standaard ontvangstijd vanaf de datum waarop u succesvol betaalt) = Verwerkingstijd (ongeveer 3-8 dagen) + verzendtijd (ongeveer 3-8 dagen).
Als u uw bestelling dringend nodig hebt, kies dan een eerdere leveringsdatum bij de kassa

Welke betaalmethoden accepteert u momenteel?

Wij accepteren momenteel betaling via creditcards, betaalkaarten, Paypal, Western Union en; Overschrijving. Als uw betaling niet bij de kassa wordt weergegeven, kunt u alstublieft Contacteer Ons.

Waarom mislukt mijn betaling en hoe kan ik oplossen?

Als u de 3D-creditcardbetaling kiest, kunt u terecht op hoe u uw autocode activeert wanneer betaal de bestelling

Kleur

Ik hou van een jurk, maar niet de kleur ervan. Kan ik een andere kleur kiezen die niet op de productpagina wordt weergegeven?

U kunt kiezen uit kleur uit de kleurenkaart of u vertelt ons welke kleur u wilt wanneer u de bestelling plaatst, schrijf de kleur en andere verzoeken in het veld 'Opmerking'.

Andere kleding kleur antwoorden

De jurken zijn op maat gemaakt volgens onze kleurenkaart.
- Vanwege de verlichting, de instellingen van het computerscherm, de stof en de camera kunnen de kleuren op de productpagina verschillen van de kleur van de werkelijk product, dit is onvermijdelijk;
- Als uw product in een heel andere kleur komt dan op de productpagina wordt geadverteerd, neem dan onmiddellijk foto's en neem contact met ons op.

Grootte

Is uw maatkaart gebaseerd op de Britse of Amerikaanse standaard? Hoe is het beter om de juiste maat te bestellen?

Onze maattabel is gemaakt op onze eigen, verschillend van Groot-Brittannië en Amerika. U moet onze maatkaart controleren om de juiste maat te kiezen. U kunt ook verwijzen naar onze meetgids om te zien hoe u professionele meting kunt krijgen. Als u bezorgd bent over de grootte, raden wij u aan om de aangepaste grootte te kiezen. Gelieve eerst de professionele metingen te krijgen en vul de exacte metingen in wanneer u een bestelling plaatst.

Wat als ik de jurk korter wil? Welke metingen moet ik in de aangepaste bestelvelden geven?

U kunt ons een kleinere holle tot hemmaat geven. Meld je alsjeblieft zorgvuldig met jezelf en kies een maat die je het beste past. Wij raden u ook aan om ons te vertellen dat u de jurk korter moet hebben in de kolom "Opmerking" op de productpagina. Dan zullen we het weten.

Of ik de jurk zou kunnen krijgen om bij zwangerschap te passen?

Ja, maar het wordt voorgesteld dat u ons ongeveer een maand voor de bruiloft verteld. We kunnen de jurk in je lichaam passen.

Kan ik de maat en de kleur voor mijn jurken na betaling wijzigen?

Wij kunnen de grootte en de kleur voor u veranderen, maar u moet contact met ons opnemen binnen 12 uur nadat u de betaling hebt voltooid. Als u op maat bent, kunt u niet meer veranderen.

Terugkeer & Terugbetaling

Wat is uw retourbeleid?

Klanten moeten contact met ons opnemen Klantenservice om het retourproces binnen 7 dagen na ontvangst van uw artikelen te starten. Als uw product op een defecte manier komt, verkeerde verzending of kleurfout, bent u bevoegd om een volledige terugbetaling te krijgen. Echter, als het item niet defect is of het is gemaakt volgens de maat die u heeft besteld, maar niet past, let op dat we uw geretourneerde artikelen niet accepteren. In ieder geval dragen klanten de vracht van de retourzendingen. Voor het gedetailleerde retourbeleid, alstublieft Klik hier.

Als ik deze jurk in een standaardformaat bestel, kan ik het retourneren als het niet past of als ik het gewoon niet leuk vind?

Als we verkeerde of ongeëvenaarde jurk sturen, nemen we alle verantwoordelijkheid en geven u een topoplossing naar uw voldoening. We zijn bang dat terugkomen zonder reden niet acceptabel is. Dus meet uw lichaam precies in overeenstemming met onze website grootte grafiek. Elke jurk die u bestelt, wordt volledig op basis van uw specificaties gemaakt. Onze kleermakers zullen de perfecte jurk voor u maken.

Veranderingen

Kan ik de kleur of andere details voor een jurk veranderen?

Neem alstublieft contact op met onze klantenservice voor dit onderzoek. Veel jurken kunnen tot op zekere hoogte worden veranderd, terwijl anderen niet beschikbaar zijn.

Ik wil enkele veranderingen aan mijn jurk maken.

Wij staan onze klanten in staat om tot op zekere hoogte veranderingen aan te brengen. Als u speciale wensen of vragen met betrekking tot wijzigingen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenvertegenwoordigers, zodat u de details van elk product kunt u vertellen.

Meer specifieke metingen

U bent van harte welkom om meer specifieke metingen in het veld "Opmerking" toe te voegen tijdens het bestellen van uw jurk, dit zorgt voor een optimale pasvorm.

>Kwaliteitsgarantie

Welk soort garantie of garantie biedt u op uw producten?

Wij verkopen producten die volgens ons van hoge kwaliteit en betrouwbaarheid zijn. Alvorens elke jurk aan klanten te verzenden, zullen onze QC medewerkers gedetailleerde controle uitvoeren om de hoge kwaliteit te waarborgen en nooit ondoeleinden beschadigde of defecte goederen te versturen.

Sommige jurken zijn tegen een zeer lage prijs, garandeert u de kwaliteit?

We hebben onze eigen fabrieken, waar onze kleermakers je jurken maken. Er is daarna geen midden man, u koopt het van ons, wij maken voor u, we verzenden het naar u. De strikte controle van het productieproces zorgt ervoor dat onze jurken worden gemaakt met hoge kwaliteit.

Verschilt de kwaliteit tussen normale en spoedbestellingen?

Nee, de levertijd heeft geen invloed op de kwaliteit van uw bestelling. Maar we raden u aan om eerder te kopen, zodat u genoeg tijd kunt hebben om te proberen en veranderingen aan te brengen.

Jurk Onderhoud

Hoe onderhoud ik mijn jurk?

- Het onderhoud van kleding onderscheidt zich van jurk aan jurk, materiaal, bijgevoegde kralen, kleine knopen, enz.. U moet het daarbij behouden.
- Wet cleaning is a good way for wedding dresses, because some small attachments and decorations on the dress cannot withstand chemical dry-cleaning.
- Vloeiend schoonmaken is een goede manier voor trouwjurken, omdat sommige kleine bijlagen en decoraties op de kleding kan chemische stomerij niet weerstaan.

De rits is moeilijk te zip-up. Wat kan ik doen?

De ritsen die we hebben gebruikt zijn van YKK, ze zijn uitstekend, maar soms hebben we wat hulp nodig om foutloos te zijn. Probeer met behulp van harde zeep of een ander smeermiddel dat deze behoefte past. Gebruik geen olie of andere vetbevattende materialen, ze kunnen vlekken op uw jurk achterlaten.